چرا ردیاب ایمورتال نیاز به بسته اینترنت ندارد؟

آیا برای اینکه یک ردیاب بتواند عملکرد داشته باشد حتما باید به اینترنت متصل باشد؟

ردیاب ایمورتال با مصرف بسیار اندک اینترنت

امروزه با در نظر گرفتن شلوغی خیابانها و هدر رفتن وقت در این ترافیک های سنگین در اکثر کلان شهرهای دنیا و نیاز به کنترل ناوگان حمل و نقل از راه دور در کنار حفظ امنیت خودرو ها، نیاز به تکنولوژی محبوب جی پی اس یک امر انکار ناپذیر می باشد.

چرا که این تکنولوژی به تنهایی بسیاری از معضلات و مشکلات در حوزه امنیت ، حمل و نقل و رهیابی را حل کرده است ولی هنوز که هنوزه بسیاری از کاربران از نحوه عملکرد این دستگاه اطلاعات کافی را نداشته و سوالات متعددی در ذهنشان پدیدار می شود.

برای نمونه همین سوال که آیا برای اینکه یک ردیاب بتواند عملکرد داشته باشد حتما باید به اینترنت متصل باشد؟

مصرف اینترنت ردیاب ها به چه میزان میباشد؟ و…

برای پاسخ به این سوال ها ابتدا لازم است با ساختار عملکرد کلی ردیاب ها آشنا شویم:

ردیاب چیست؟

ردیاب یک دستگاه الکترونیکی بسیار کوچک می باشد که موقعیت مکانی خودرو شما را با استفاده از ماهواره های جی پی اس به سرور شرکت سازنده گزارش می دهد و با آنالیز داده های دریافتی می توان نقطه دقیق مکان فیزیکی خودرو شما را در اپلیکیشن مربوطه نمایش داد.

برای درک بهتر مطلب مقاله را با تشریح عملکرد دستگاه ردیاب ایمورتال ادامه می دهیم.

برای اینکه بتوان اطلاعات دریافتی از ماهواهای جی پی اس که تقریبا هر 5 ثانیه یکبار آپدیت می شوند به سرور ایمورتال منتقل کرد حتما دستگاه باید دسترسی به اینترنت داشته باشد و برای این منظور یک سیم کارت بر روی برد دستگاه تعبیه شده است که باید داری شارژ باشد اما لزوما دسترسی به جی پی اس نیازی به اینترنت ندارد.

هزینه استفاده از GPS چقدر است؟

در این مقاله به صورت کامل میزان اهمیت اینترنت در استفاده از تکنولوژی جی پی اس را توضیح دادیم. لازم است تا پاسخ کوتاهی برای یکی دیگر از سوالات مربوط به این بحث ارائه کنیم.

یکی دیگر از سوالات کاربران درباره انواع ردیاب ها این است که هزینه استفاده از تکنولوژی جی پی اس چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ هزینه ای برای استفاده از تکنولوژی جی پی اس در نظر نگرفته شده است و به صورت رایگان می توان از آن استفاده کرد.

 تنها حالتی که شما برای استفاده از جی پی اس باید هزینه پرداخت کنید، زمانی است که بخواهید یک دستگاه ردیاب برای خودرو، وسایل یا اعضا خانواده تهیه کنید. معمولا قیمت دستگاه های ردیاب با توجه به برند، ظرفیت باتری، مدل و قابلیت های ارائه شده متفاوت است.

چرا برای ردیاب ایمورتال هیچ بسته ای اینترنتی مناسب نیست؟

به دلیل طراحی خاص این ردیاب که ارسال و دریافت دیتا بصورت منحصر به فردی صورت می گیرد مصرف دیتای آن آنقدر پایین می باشد که هیچ بسته ای برای این دستگاه مناسب نیست و اگر کم حجم ترین بسته ی موجود را نیز خریداری نمایید حدودا 5 % حجم بسته مصرف نشده رمان  آن منقضی خواهد شد پس بهتر است سیم کارت اعتباری خود را (ترجیحا همراه اول) شارژ نمایید و بدون خرید بسته دستگاه از اینترنت آزاد استفاده نمایید، اینگونه به نفع مشتری خواهد بود.

2 دیدگاه

  1. با سلام
    در مورخه 24 اردیبهشت 1401 برای بار دوم بعنوان مشتری کلاچ برقی شرکت شما از نسل جدید کلاچ برای خودروی شخصی خودم نصب کردم . بیش از حد از این محصول خوبتون راضی هستم مخصوصا این نسل جدید واقعا عملکرد خوبی داره و در هر حالتی بدون کمترین تکان و تنش اقدام به رهاسازی کلاچ و حرکت میکنه . من این محصول رو برای خودرو دنا نصب کردم و از وقتیکه کلاچ برقی رو نصب کردم کمترین خستگی رو در رانندگی تجربه میکنم و مشکل پادرد و کمردردم هم به کل رفع شده و از همه مهمتر …..: من هر دوبار در نمایندگی تبریز (آقایان عارف و بنیادی) نصب رو انجام دادم . مخصوصا آقای مهندس بنیادی بسیار با اخلاق، کاردرست و فنی هستند و یکی از اصلی ترین دلایل من برای اینکه مجددا مشتری شرکت شما باقی بمونم حسن برخورد و خوش خلقی این بزرگوار است . خداوند بهترین یاورتان باشد و عاقبت بخیر باشید ان شاء الله

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *