نصب ردیاب چرا در کشور به یک ضرورت تبدیل شده است؟

نصب ردیاب یا جی پی اس، ضرورتی انکار ناپذیر در حفاظت از خودروها

احتمالا در سال های اخیر اسم ردیاب یا GPS به گوشتان خورده است و یا روی خودرو هایی که به این دستگاه مجهز شده اند عملکرد آن را دیده اید، در حقیقت ردیاب بهترین وسیله برای صیانت از خودرو شما عزیزان در راستای پیگری مکان و زمان و مسیر طی شده مطابق میل و اراده مالک خودرو می باشد .

برای این منظور به سه روش اینترنتی ، پیامکی و یا تلفنی می توانید از آن بهره برداری کنید و این اطلاعات غالبا توسط یک اپلیکیشن هوشمند تحت سیستم عامل های اندروید ، ویندوز و IOS به کاربر منتقل می گردد.

ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی انواع خودرو ها

برای آنهایی که دانستن موقعیت مکانی خودرو برایشان اهمیت فراوان دارد و یا برای مدیرانی که کنترل رفتار رانندگان برایشان مهم می باشد نصب ردیاب یک ضرورت تلقی می شود و در حقیقت تنها وسیله برای دانستن موقعیت مکانی خودرو ، سرعت پیمایش، محدوده پبمایش ، شنود داخل کابین و.. نصب ردیاب بر روی این وسایط نقلیه می باشد.

 امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های پیشرفته و مجهزی وارد بازار شده‌اند که نیاز های زندگی بشر امروز را به راحتی تامین می کند. شاید سال‌ها پیش، به دلیل اینکه محیط زندگی‌ ها به این اندازه پیچیده و نامطمئن نبود، نیاز به برخی ابزارهای امنیتی مانند دزدگیرهای خودرو، دزدگیرهای اماکن و ردیاب‌های GPS احساس نمی‌شد.

اما شهرنشینی، افزایش جمعیت، نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی شرایطی بوجود آورده است که آمار سرقت را در شهرها افزایش  چشمگیری داده است.

از سوی دیگر رشد تکنولوژی، تولید ماشین‌هایی با امکانات بالا و لوکس را فراهم نموده که مسلما دارای قیمت و ارزش ریالی زیادی هستند، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به وسایل نقلیه‌ی ساده‌ی گذشته بیش از پیش احساس می شود.

ردیاب جدید ایمورتال بهترین وسیله برای حراست از خودرو شما

برای نصب ردیاب خودرو دلایل زیادی وجود دارد ولی مهمترین علت استفاده از آن در خودرو های شخصی حفاظت از خودرو در برابر سارقین حرفه‌ای می باشد که به راحتی مدرن ترین خودرو ها را نیز به سرقت می برند و در صورت عدم توانایی در به سرقت بردن خودرو آن را با جرثیل می دزدند؟؟؟

استفاده از ردیاب‌ها امروزه علاوه بر جلوگیری از سرقت و مفقودی خودروها، به وسیله‌ای متداول برای آگاهی از وضعیت ماشین‌های شخصی، مدیریت خودروهای اداری، کنترل ماشین‌های سواری و سنگین سازمان‌ها تبدیل شده است.

دغدغه‌ی مالکان خودرو در اطلاع و کنترل شرایط وسایل نقلیه‌ای که به دست کارمندان می‌سپارند دغدغه‌ای دائمی است که این مسئله هم دلیل دیگری برای استفاده از ردیاب‌های جی پی اس ماشین می‌باشد.

بنابراین متوجه شده‌اید که GPS خودرو یک وسیله‌ی چند منظوره است و می‌توان با توجه به خواسته و نیاز خود یکی از بهترین مدل‌های آن را انتخاب نمایید.

گروه ردیاب ایمورتال در حال حاضربا ارائه‌ی انواع ردیاب ایمورتال تمامی این امکانات را بکجا در احتیار شما عزیزان قرار می دهد و تیم ایمورتال معتقد است که تجربه ما نه تنها موجب تولید محصولات با کیفیت بلکه مجموعه‌ ای از مهارت و فن‌آوری و کیفیت را تواما در محصولات خود به نمایش گذاشته است.

ردیاب ایمورتال دارای امکانات متنوع

بر خی از امکانات ردیاب ایمورتال:

خاموش کردن خودرو از راه دور

کمک اضطراری (SOS)

شنود داخل کابین

قفل کودک

قابلیت اتصال به قفل مرکزی

دارای رابط کاربری ساده و جذاب

استفاده هم زمان چند کاربره

مشاهده مسیر های طی شده –ردیابی آنلاین و…

همانطور که قبلا گفته شد هشدار های مختلفی را نیز می توانید در ردیاب های جدید ایمورتال دریافت کنید از جمله :

هشدار قطع شدن باتری

هشدار خروج از محدوده جغرافیای تعیین شده

هشدار حمل با جرثقیل

هشدار تجاوز از سرعت تعیین شده

هشدار روشن شدن خودرو

هشدار خروج از نقطه پارک شده

هشدار باز شدن دربها

هشدار ضربه به خودرو

و…

آیا ردیاب ایمورتال روی همه خودرو ها قابلیت نصب دارد؟

ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی انواع خودرو

باید بگیم بله ردیاب ایمورتال نه تنها بر روی همه‌ی خودروهای داخلی و خارجی قابلیت نصب دارد بلکه علاوه بر آن می توان از این دستگاه‌ برای تمام خودروهای:

  • اداری
  • اورژانس
  • آتش‌نشانی
  • باربری
  • مسافربری

و بسیاری از وسایل نقلیه‌ای که نیاز به مدیریت و ردیابی دارند استفاده نمود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *