سوالات متداول ردیاب ایمورتال یا جی پی اس (GPS)

ردیاب ایمورتال
ردیاب ایمورتال یه محصول همه چی تمومه ،فقط کافیه امکاناتشو چک کنین و یه نگاهی به قیمت ارزون و گارانتی بالای اون بندازین و با بقیه محصولات مقایسه کنید.

جی پی اس چیه ؟ به چه کاری میاد؟ چرا باید رو خودرو نصب بشه ؟

سوالات متداول ردیاب / ردیاب خودرویی ایمورتال

یکی از مهمترین سوالات متداول ردیاب ها(GPS) این می باشد که اصلا ردیاب چیست؟ در حقیقت ردیاب یه دستگاه در ابعاد کوچک می باشد که در خودرو بصورت هایدن(مخفی) نصب میشه و کسی بعد از نصب اصلا نمیتونه بفهمه که این ماشین به دستگاه GPS تجهیز شده است یا خیر، پس به راحتی اگر خودرو شما سرقت بشه و یا خودروتونو به کسی به امانت سپردین و میخوایین کنترلش کنید که از محدوده مجازی که شما تعیین کردین خارج نشه و بتونین ببینین که کجاها تردد داشته و چه مسیر هایی رو پیموده و چه زمانهایی در چه مسیر هایی حرکت کرده ،کجا ایست کرده و .. فقط کافیست از طریق اپ موبایلتون اطلاعات لازم رو چک کنید.

و یا بصورت پیامک تمام اطلاعات لازم روی موبایلتون ارسال میشه و شما میتونین بصورت آفلاین نیز خودروتونو چک کنید در پیامک ارسالی یه لینک از لوکیشن ماشین براتون ارسال میشه که میتونین روی نقشه محل دقیق ماشینتونو ببینید.

ردیاب ایمورتال چه قابلیت هایی داره؟

سوالات متداول ردیاب / قابلیت های ردیاب ایمورتال

از دیگر سوالات متداول ردیاب (GPS) اینه که قابلیتهای این محصول چیه همانطور که مستحضرید دستگاههای جی پی اس قابلیت های فراوانی دارند ولی اصلی ترین کاربردش نشان دادن موقعیت مکانی خودرو و یا دیگر وسایط نقلیه که به سیستم GPS تجهیز شده باشد میباشد، در کنار این قابلیت شنود داخل خودرو ، خاموش روشن کردن خودرو از راه دور، عکاسی از داخل خودرو ، نمایش دمای داخل کابین، بازو بسته کردن دربها و انواع هشدار های امنیتی و… از کاربرد های این دستگاه ها میباشد که بسته به نوع ردیاب میتواند کم و زیاد شود.

برای دیدن امکانات ردیاب ایمورتال کلیک کنید

ردیاب ها چقدر برد دارند؟

عموما ردیاب ها در تمام مناطق کشور و حتی کشورهای خارجی قابلت کار کردن دارند چرا که تمامی اطلاعات ارسالی و دریافتی از طریق ماهوارهای GPS/GLONASS/Galileo/BeiDou/QZSS صورت میگیره و به همین دلیل ما هیچ گونه محدودیتی در برد این دستگاهها نداریم. مثلا اگر ماشینتو دزد ببره مشهد و شما تهران باشین به راحتی با یک پیامک میتوانید خودرو خودتونو خاموش کنید. بصورت آنلاین ببینید ماشینتون کجا ها میره با چه سرعتی  در حال حرکته و… حتی در صورتی که تمایل داشته باشین می تونین داخل کابین رو هم شنود کنید.

ردیاب ها اگر باتری ماشینو دزد بزنه بازم کار میکنند؟یعنی باتری داخلی دارند؟

سوالات متداول ردیاب / هشدار سرقت باتری ردیاب ایمورتال

تمام دستگاههای ردیاب دارای باتری داخلی هستند که هر شرکتی با توجه به مدار سخت افزاری که کار کرده و مصرف دستگاهش باتری هایی رو با ظرفیت های گوناگون استفاده میکنند ،در حقیقت این مهم نیست که باتری با چه ظرفیتی در دستگاه بکار رفته است این مهمه که با اون باتری این دستگاه چقدر شارژ نگه می داره در کل اکثرا بین 5 تا 12 ساعت باتری داخلیشون کار میکنه.

فرض کنید سارقی خودرو شمارو به سرقت برده و آن را به پارکینگی منتقل کرده و داره اونو تیکه تیکه میکنه که قطعاتشو بفروشه زمانی که برق ماشین قطع بشه سیستم از باتری داخلی خودش استفاده میکنه و کل مسیر و محل اختفای سارقین رو برای مالک خودرو میفرسته و شما به راحتی میتونین خودروتونو رهگیری کنید.

میزان مصرف شارژ سیم کارت ردیاب ایمورتال چقدره؟

برای اینکه بدونین میزان مصرف ردیاب ها چقدر ناچیزه همین قدر بهتون بگم که با یکبار شارژ 10 تا 20 تومانی سیم کارت آن میتونین یکسال از سیستم استفاده کنین و در صورتی که شارژ ردیابتون تموم شد به راحتی با شارژ مستقیم سیم کارتتونو مجددا شارژش کنین، حالا از کجا بفهمیم شماره داخل ردیابمون چیه؟ با مراجعه به نرم افزار موبایلتون متونین شمارتونو چک کنین و حتی میتونین با پشتیبانی دستگاهتون تماس بگیرین اونا براتون شارژ کنن، به همین راحتی.

از کجا بفهمیم شارژ ردیابمون تموم شده ؟

این مهمه که بدونیم شارژ ردیابمون چقدره (سوالات متداول ردیاب) ،میزان شارژ دستگاه ردیاب را به راحتی میتونین از طریق اپلیکیشن مربوطه که روی موبایلتون نصب شده ببینین و حتی با ارسال اس ام اس به سیستم میزان شارژ باقی مانده براتون پیامک میشه و در صورت اتمام شارژ ردیاب سیستم بصورت اتوماتیک براتون میزان شارژ و یا اتمام شارژ رو مرتب پبامک میزنه.

.هشدارهای موجود در سیستم ردیاب چطوری به راننده منتقل میشه؟

از دیگر سوالات متداول ردیاب در خصوص آلارم های موجود در دستگاه جی پی اس هستش ،هشدارها به دو صورت: پیامک و نمایش در اپلیکیشن به راننده منتقل میشه و میتونه شامل موارد متعددی با توجه به قابلیت های سیسیتم ردیابمون باشه، البته ممکنه ردیاب قابلیت هایی رو داشته باشه که نصاب هنگام نصب آنها را نصب نکرده باشه به طبع این هشدار ها کار نخواهد کرد مانند آژیر و…

پس بهتره سیستم پیش نمایندگی خود سازنده نصب بشه.

برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

• باز و بسته شدن درب خودرو

• روشن بودن موتور /خاموش بودن موتور

• اصابت به خودرو (ضربه خوردن خودرو)

• فعال شدن آژیر خودرو

• خارج شدن خودرو از ژئو فنس(محدده جغرافیایی مجاز تعریف شده)

• خروج خودرو از سرعت مجاز تعیین شده

• فشار دادن دکمه SOS داخل خودرو

شایان ذکر است تمام هشدارها میتواند توسط راننده با استفاده از اپلیکیشن غیر فعال شود و دیگر پیامکی بابت این هشدارها دریافت نکند و یا فقط پیامک را غیر فعال کند و در نرم افزار هشدار ها را داشته باشد.

ابعاد دستگاه ردیاب به چه میزان است؟

یکی از بیشترین سوالات متدوال ردیاب سایز اونه در حقیقت سایز کوچک ردیاب خیلی مهمه تو خریدتون حتما دقت کنید
سوالات متداول ردیاب / ابعاد ردیاب ایمورتال/ Immortal GPS Trackers

یکی از بیشترین سوالات متداول ردیاب که عنوان میشه سایز اونه ،ردیاب ها در سایز ها و ابعاد گوناگون تولید و عرضه شده اند و یکی از شاخص های مهم در انتخاب ردیاب در واقع سایز اونه چرا که این دستگاهها در سایز های گوناگون تولید شده اند، ردیابی خوبه که بتونین پس از نصب به راحتی اون رو داخل خودرو مخفی کنید ولی در صورت کلی اغلب ردیاب ها از یونیت کوچکترین دزدگیر ها هم کوچکتر هستند.

دستگاه ردیاب کجای خودرو نصب میشه؟

سوالات متداول ردیاب / بهترین مکان نصب ردیاب ایمورتال

معمولا دستگاه ردیاب با توجه به تشخیص نصاب در بهترین جای ممکن بصورت مخفی نصب میشه مثلا :زیر داشبود ،سقف، صندوق عقب و هر جایی که شما فکرشرو هم نمی تونین بکنین میتونه نصب بشه ولی نکته حائز اهمیت اینه که این سیستم جایی باید نصب بشه که به راحتی قابل پیدا کردن نباشه.

برای نصب ردیاب باید حتما به نمایندگی مراجعه بشه و یا خریدار خودش هم میتونه اونو نصب کنه؟

باید جواب بدم که خیر نیازی به مراجعه به نمایندگی نیست، اولا شرکت سازنده کاتالوگ نصب و راه اندازی کامل دستگاه رو داخل جعبه دستگاه گذاشته و شما حتی اگر از خودرو هم سر رشته نداشته باشین با نصب برق مثبت و منفی دستگاه جی پی اس تون فعال میشه ولی اگر بخواهین تمام قابلیت های اون براتون فعال بشه باید بتونین سیمهای درب و رله خاموش و روشن موتور و غیره رو نصب کنین و جالب اینه که میتونین با پشتیبانی دستگاه تماس بگیرین تا در مراحل نصب کمکتون کنند، و حتی با زدن پیامک به دستگاه از فعال شدن آن اطمینان پیدا کنین.

ردیاب ها از چه سیم کارت هایی پشتیبانی میکنند؟

سوالات متداول ردیاب / پشتیبانی از تمام اپراتوهای داخلی و خارجی

برای یک ردیاب فرقی نمیکنه که سیم کارت چه اپراتوری روی دستگاهتون نصب بشه و همه سیم کارت هارو پشتیبانی میکنه ولی این اونجایی مهم میشه که ببینین کدوم اپراتورها کمترین نقطه کور رو دارند و بهترین آنتن دهی رو تا دستگاه ردیابتون بتونه در تمام نواحی کشور براتون کار کنه ناگفته نماند برخی از دستگاهها دو سیم کارت هستند که میتونید از دو نوع اپراتور بهره بگیرین ولی پیشنهاد ما استفاده از ردیاب های تک سیم کارته چون کیفیت بهتری دارند.

روی چه خودوهایی میتونیم ردیاب نصب کنیم ؟

سوالات متداول ردیاب / ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی همه نوع خودرو

در حقیقت در مورد نوع خودرو محدودیتی وجود نداره و شما به راحتی میتونید روی کلیه خودرو های سواری / خودروهای سنگین مانند کامیون و اتوبوس و تریلر/ ادوات کشاورزی و موتور سیلکت دستگاه ردیاب رو نصب کنین چرا که این سیستم ها با دامنه ولتاژی بین 6 تا 24 ولت قابلیت کار کردن را دارند.

آیا به راحتی هر جایی از کابین که نشسته باشیم صدای داخل خودرو قابل شنود است؟ کیفیت شنود داخل کابین ردیاب ها چطوریه؟

فرقی نمیکنه که کجای کابین نشسته باشین و تن صداتون چه جوری باشه با توجه به اینکه غالب ردیاب ها از میکروفن صدای مناسب استفاده میکنند شما میتوانید صدای شفاف و عاری از هرگونه نویزی را داشته باشین، البته اگر کیفیت صدای داخل خودرو براتون خیلی اهمیت داره باید بهتون بگم که کیفیت شنود صدای داخل کابین ردیاب ها با یکدیگر متفاوت بوده و بهتر است با تحقیق اقدام به خرید ردیابت بکنین.

آیا ردیاب ساخت ایران هم داریم؟ اکثر ردیاب ها ساخت کجا هستند؟

سوالات متداول ردیاب ایمورتال / ردیاب ایمورتال ساخت ایران

بله در ایران شرکت های متعددی داریم که در حوزه ردیاب خودرو فعالیت میکنند و تکنولوژی این دستگاه چند منظوره و پیچیده رو داخلی سازی کردند و حتی نمونه های هستند که از ردیاب های خارجی بهتر کار میکنند هم از نظر سخت افزار و هم از نظر نرم افزار و سرور. در حالت کلی اکثر ردیاب های موجود در ایران، ساخت ایران / چین و تایوان هستش و برای انتخاب بهتر باید به یک سری نکات مهم دقت کنین چون این مهم نیست که این ردیاب ساخت کدوم کشوره بلکه پارامتر های متعدد دیگری میتونه در انتخاب ردیاب دخیل باشه.

فارق از اینکه تمام ما وظیفه داریم از تولید داخل حمایت بکنیم و باید ردیاب های ساخت داخل در اولویت خرید ما قرار بگیرند شما به راحتی با یک مقایسه میتونید ردیاب مورد نظرتونو انتخاب کنین، حالا اینکه باید چه پارامتری هایی رو باهم مقایسه کنیم هم خیلی مهمه:

  1. رابط کاری آسان با قابلیت پشتیبانی از اندروید/ آیفون و وب با زبان فارسی
  2. سرور اطلاعات قدرتمند
  3. سایز ردیاب ( هر چه کوچکتر بهتر)
  4. شرکت سازنده میزان گارانتی آن
  5. دارای نمایش آنلاین
  6. گزارش گیری مسیر های پیموده شده تا حداقل سه ماه قبل
  7. خاموش کردن خودرو از راه دور
  8. شنود قدرتمند داخل خودرو
  9. بازو بسته کردن درب خودرو با موبایل (مثلا فرض کنید کلیدتون داخل خودرو جا مونده)
  10. تعریف میزان سرعت مجاز
  11. تعریف محدوده جعرافیافی مجاز(ژئو فنس)
  12. میزان توانای حفظ باتری(حداقل 5 ساعت)
  13. و…

آیا در مکان های سر پوشیده که GPS قطع باشه دستگاه از کار میوفته ؟

سوالات متداول ردیاب ایمورتال/ عملکرد ردیاب ایمورتال در مکان های سر پوشیده

خیر این دستگاهها بسیار هوشمند ساخته شده اند و تکنولوژی های متعددی در ساخت آنها بکار رفته است فرض کنید ارتباط GPRS دستگاه قطع شده باشد دستگاه به راحتی با پیامک اطلاعات لازم را برای شما ارسال میکند، به این حالت ار ردیابی حالت LBS  می گویند.

ردیاب ها دارای چه قطعاتی داخل پک خود هستند ؟

بسته به نوع ردیابی که می خرید میتواند متفاوت باشد ولی عموم ردیاب ها از یک عدد یونیت مرکزی / دسته سیم ها و کاتالوگ نحوه استفاده و نصب در داخل کارتن استفاده میکنند و برخی دیگر سیم کارت / رله آنتی استارت/ دکمه SOS / آژیر / ریموت دزد گیر و .. نیز داخل پک خود دارند.

انواع جی چی اس(GPS) ها؟

سوالات متداول ردیاب ایمورتال / انواع ردیاب ها

از پر تکرار ترین سوالات متداول در خصوص ردیاب ها همین سواله برای پاسخ باید بگم که:

  1. ردیابی وسایط نقلیه سواری
  2. ردیابی وسایط نقلیه سنگین
  3. ردیابی موتور سیکلت ها
  4. ردیابی در امداد و نجات
  5. ردیابی حیوانات اهلی و وحشی
  6. ردیابی سالمندان
  7. ردیابی اشیا
  8. ردیابی هواپیما
  9. ردیابی کوادکوپتر و پهباد
  10. ردیابی مخفی و جاسوسی
  11. ردیاب نظارت بر محل کار و کارگران
  12. ردیابی مجرمان(نظارت پلیس)
  13. ردیاب مسابقات ورزشی
  14. ردیابی کودکان
  15. ردیابی داروهای  بیماران
  16. ردیاب ماشین آلات کشاورزی
  17. 17-  ….

روش نصب انواع ردیاب خودرو ؟

سوالات متداول ردیاب / روش نصب ردیاب ایمورتال

مطابق دفترچه راهنما داخل کارتن اقدام به نصب کنید

به فیلم های آپارات و اینستاگرام شرکت مراجعه نمایید.

4 دیدگاه

  1. سلام سوالم این هست که اگه کسی ماشینش مثلا مدت 2 هفته خاموش باشه و ازش استفاده ای نکرده باشه آیا توی این مدت که ماشین روشن نشده و ردیاب از برق باتری استفاده میکنه آیا باتری ماشین ضعیف نمیشه ؟ بطوریکه بعدا ماشین روشن نشه؟

  2. سلام من ردیاب ایمورتال رو روی موتور سیکلتم نصب کردم ولی توی نقشه عکس ماشین نشون میده چطور میتونم اون عکس و به موتور تغییر بدم یا اصلا نمیشه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *